جوزپ گواردیولا در آستانه شکستن دو رکورد دیگر بارسلونا قرار دارد؛ او یک پیروزی دیگر با رکورد رینوس میشل و یک گل با آمار رایکارد فاصله دارد.

گواردیولا همچنان در راه کسب افتخارات بیشتر پیش می رود. او در آستانه شکستن دو رکورد دیگر برای باشگاه است؛ کسب یک پیروزی دیگر در لالیگا مصادف با برابری او با نتایج مارینوس میشل است و به ثمر رساندن یک گل دیگر، باعث می شود تیم به تعداد گل هایی دست پیدا کند که در تمام مدت مربیگری رایکارد به ثمر رسانده بود. پشت سر گذاشتن این رکوردها، شنبه این هفته در برابر اسپورتینگ گیخون امکان پذیر است.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


104 برد در لالیگا

گواردیولا سومین مربی است که ببیشترین بردها را برای باشگاه رقم زده است. این مربی از 138 بازی که بر روی نیمکت بوده است موفق به برد 104 تای آن شده، در واقع 75.3 درصد آمار پیروزی های او بوده است که بیشتر از هر مربی دیگر برای بارساست. او تنها یک بازی دیگر با رکورد 105 مسابقه میشل فاصله دارد. میشل، مربی هلندی که در دو نوبت مربیگری بارسا را به عهده داشت، 204 مسابقه را رهبری کرده که تا اینجا 70 فرصت بیشتر از گواردیولا در اختیار داشته است. فرانک رایکارد با 112 بازی در جایگاه دوم و بعد از یوهان کرایوف قرار دارد، یوهان کرایوف موفق به کسب 184 پیروزی در لالیگا شده است.

یک گل تا رکورد رایکارد

طی 138 بازی انجام شده در لالیگا و تحت مربیگری گواردیولا، آنها بازنده تنها 10 مسابقه بودند که در طول این بازی ها 368 گل به ثمر رسانده اند که میانگین 2.66 گل در هر بازی را ثبت می کند و 98 گل نیز دریافت کرده اند. تیم گواردیولا با به ثمر رساندن یک گل دیگر به رکورد مربی هلندی، رایکارد، خواهد رسید که در طول 5 سال مربیگری خود (2008-2003)، تیمش در 190 بازی 369 گل به ثمر رساند و 179 گل نیز درون دروازه اش جای گرفت. آیا این گل رکورد شکن این شنبه زده خواهد شد؟ چه کسی زننده این گل خواهد بود؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی واناری ها,فوتبال اروپا,فوتبال جهان,بهترین تیم جهان,رکوردها,گواردیولا,رایکارد,میشل,

ساعت 1:13 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت